28 Juli

Söndag.....
 
Jag måste ta mig ur den här depressionen jag har hamnat i. Är så förbannat trött på att inte må bra, när ska turen vända och saker o ting går bra igen?
Arbetslös, pojkvän i annat land, vänner i andra länder...
Då jag har märkt att det bara är ett fåtal vänner som jag hade turen att behålla trots att jag stack iväg i 7 månader förra året. Alla de nya vännerna är utspridda över världen just nu.
 
Therese- gbg Anrike- L.A Veronika- slovakien 
Lauren, Emma, Cian, Lucy, Dominika, Marvin, Soz, Hayley, George, Kyriakos, Elena, Markos, Iraklis - Cypern
Jag önskar att jag kunde få alla samlade i ett och samma land så man kan träffas! 
 
I miss u guys so much!! 
 
Kan jag bli lycklig igen.... såhär lycklig!
detta var 3 september 2012
Jag var väldigt Lycklig! Min familj hade hälsat på mig på Cypern, Jag var jätte kär i Tommy, vi bodde ihop allt va perfekt! Jag vill ha det tillbaka!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback